به گزارش آفتاب صبح و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، آیتالله ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار نشست سالانه توسن با بیان اینکه بانک انصار بیش از 15 سال با شرکت توسن همکار است و دومین مشتری شرکت توسن است، گفت: نسبت مشتریانی که در حال برنامهریزی برای تغییر بانک خود هستند از سال ۲۰۱۱ بالغ بر ۷۰ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: امروز عملکرد بانکی و فضاسازی شبکه بانکی باعث شده در شعبه با پارادوکسی مواجه باشیم که مشتریان هم سودسپرده بالا و هم تسهیلات ارزان میخواهند و با موضوع جنگ قیمتها و شکل عمل بانکها، بانکداری در آینده دچار فرسایش میشود.
ابراهیمی گفت: کلید موفقیت بانکها در این اقیانوس قرمز مدیریت همزمان مشتریان، فرآیندها و فناوری و محصولات است.