• ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
  • اِسَّبِت ٢١ جمادي الاولي ١٤٤٦
  • Saturday 23 Nov 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94983 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - 13:14
سمینار توجیهی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست بانک ایران برگزار شد

سمینار توجیهی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست بانک ایران برگزار شد

سمینار توجیهی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویژه مدیران و اعضای کارگروه‌های تخصصی کیفیت در پست بانک ایران برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: شهنام زندیه رئیس اداره‌کل تحقیق و توسعه و بهره‌وری در ابتدای این سمینار ضمن تشریح وضعیت استانداردهای جایزه ملی کیفیت در بانک گفت: در راستای سیاست ها و اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تأکید مدیرعامل و هیأت مدیره، تیمی از کارشناسان باتجربه بانک آموزش‌های لازم درخصوص جایزه ملی کیفیت را طی نموده و درحال پیگیری رعایت استانداردهای مربوطه درسطوح مختلف خدمات بانکی در واحدهای اجرائی و ستادی هستند.
زندیه به سطوح جایزه ملی کیفیت نیز اشاره کرد و اظهارداشت: این جایزه در سه سطح اهتمام به کیفیت، اشتهار به کیفیت و تندیس کیفیت به سازمان‌ها تخصیص می‌یابد و پست بانک ایران تلاش دارد به منظور ارتقاء سطح خدمات و جلب رضایتمندی مشتریان، فعالیت‌های خود را با استانداردهای مورد نظر این جایزه متناسب سازد.
همچنین در ادامه این سمینار مهندس پرویز علوی مدیرگروه ارزیابی جایزه ملی کیفیت، رعایت استانداردهای جایزه ملی کیفیت را زمینه‌ساز ارتقاء جایگاه سازمان‌ها و تکریم مردم بعنوان استفاده‌کننده از خدمات دانست و روند ارزیابی خدمات و الزامات موردنظر ارزیابان کیفیت خدمات را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.

 

ارسال دیدگاه شما