به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دیداری صمیمانه با کارشناسان و نمایندگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر برنامهمحوری و اجرای سیاستهای شرکت، گفت: همافزایی با ذینفعان و ارتباط مستمر با آنها و نیز ارائه خدمات متمایز و خرسندساز، موفقیت شرکت را به دنبال دارد.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی بیمه کوثر است و انتظار داریم سرپرستی استان کردستان با تحقق اهداف و ارتقای شاخصهای عملکردی از طریق تلاش بیشتر و انسجام تیمی به رتبههای بالاتر در شرکت دست پیدا کند.
ابوالفضل آقادادی با تاکید بر تنوع بیمهگذاران و گستردگی جامعه هدف، خدمترسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر دانست و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی میدهد اهمیت ویژهای مییابد.
در این جلسه مقرر شد حتما علاوه بر برگزاری مستمر جلسات آموزشی بالاخص درخصوص افزایش سهم بیمههای زندگی، جلسات ماهیانه بررسی عملکرد سرپرستی نیز برگزار شود.