فرهاد بختیاریفر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به گزارش عملکرد مركز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: ۱۷۲ هزار و ۱۰۶ تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۵۸۷ تماس توسط سیستم و ۹۲ هزار و ۲۵۵ تماس توسط كارشناسان پاسخگویی شده است.
بختیاریفر خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار و ۳۳۹ تماس برای برنامه اطلاعیابی قطعی، امور مشتركین، حوادث اتفاقات آب شهری، روستایی و حوادث فاضلاب گزارش شده است كه از موارد یادشده ۴۶ درصد مربوط به اطلاعیابی، ۲۹ درصد مربوط به امور مشتركین، ۱۳ درصد مربوط به حوادث شهری، ۹ درصد مربوط به حوادث روستایی و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابی بود.
وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاعیابی و امور مشتركین و شهرستان ملایر در حوادث روستایی بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین شهرستان اسدآباد در شبكه و انشعابات آب شهری، درگزین در شبكه روستایی، ملایر در انشعابات روستایی و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارشهای نسبیتی را به خود اختصاص دادند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاییز ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ هزار و ۴۰ درخواست امور مشتركین در این مركز ثبت شده است، تصریح کرد: ۱۵ هزار و ۸۷۷ درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده كه بیشترین موارد نیز بررسی و ارسال صورتحساب، تغییر شماره تماس، تسویه حساب و دریافت آخرین قبض بوده است و تعداد هزار و ۱۶۳ درخواست نیز نیازمند بررسی كارشناس امور مشتركین بوده است.
بختیاریفر پیرامون تماسهای مربوط به درخواست امور مشترکین، گفت: این مركز در پاییز سال جاری ۳۰ درصد از كل ظرفیت خود را در راستای امور مشتركین صرف كرده است.