بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت بانکداری اینترنتی خود خدمات نوین ارائه داد.
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک دی، این بانک به منظور افزایش امنیت سامانه های بانکداری الکترونیک خود، با به روز رسانی هایی،خدمات نوین به مشتریان بانکداری الکترونیک، ارائه داد. بر این اساس، امکان ارسال پیامک به مشتری هنگام غیر فعال سازی و اعلام عدم تمایل به دریافت پیامک از طرف فرد، فراهم شده است. هم چنین در شرایطی که مشتریان شماره تلفن همراهشان را در سامانه تغییر دهند ،به هر دو شماره تلفن همراه جدید و قدیم، پیامک اطلاع رسانی این تغییر ارسال می شود. بانکداری الکترونیک بانک دی، هم چنین در اقدامی نوین به امضاداران سپرده های حقوقی یا مشترک، هنگام ثبت درخواست در کارپوشه اینترنت بانک ، پیامک ارسال می کند.
به گفته محمد علی بخشی زاده- معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی- این اقدامات در راستای تکریم مشتریان و ایجاد بستر مناسب جهت برقراری امنیت در حساب های اینترنتی آن ها انجام شده اند .