پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازديد از شعب استان آذربايجان شرقي بيان داشت: ارائه خدمات باکيفيت و طرح هاي تسهيلاتي متنوع و مطابق با نيازهاي جامعه در شعب اين بانک، رضايتمندي مشتريان را به همراه داشته است.
به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و بررسي عملکرد مديريت شعب استان آذربايجان شرقي، طي سفري دو روزه از ساختمان سرپرستي و شعب استان بازديد كرد. در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب استان بازديد به عمل آمد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته رهنمودهاي لازم به منظور ارتقاء کيفي و کمي شعب ارائه گرديد.
محسن پدرام در این بازدیدها بر نقش روابط عمومی و بازاریابي در جذب بازارهاي جديد، راه اندازي سامانه اموال، انبار و آموزش، کنترل اسناد انتظامي، اهميت فناوري اطلاعات در بانکداري نوين و لزوم کنترل مصارف و کاهش مطالبات تاكيد كرد.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با تاکيد بر کيفيت خدمات بانکي افزود: چنانچه خدمتي انتظارات مشتري را برآورده سازد، داراي كيفيت و باعث رضايت مشتريان است و با توجه به اهميت جايگاه مشتري مداري در بانك بايد كيفيت خدمات و تكريم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور كار قرار گيرد. شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رئيس اداره کل توسعه سرمايه انساني و بازرس ويژه مديرعامل نيز در اين سفر حضور داشتند.