• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • اِلأَحَّد ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sunday 8 Sep 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228677 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۳/۳/۲۹ - 00:03
آغاز تمرینات نمایش
با طراحی بهنام شریفی در حال آماده شدن است

آغاز تمرینات نمایش "باعث"

نمایش پژوهشی و تجربی "باعث" با طراحی بهنام شریفی و مشاوره سجاد داغستانی برای ارائه‌ی دوباره در تابستان ۱۴۰۳ در حال آماده شدن است.

 

 این ارائه تجربی پیش از این در فضای اجرایی و پژوهشی مانند پلتفرم عمارت روبرو در سال ۱۴۰۰ با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

 

 

با گذشت ۵ سال از اپیدمی کرونا ایده نمایش باعث هنوز می‌تواند با زندگی معاصر جامعه گره بخورد. زندگی که با مسئله مرگ، تنهایی، قضاوت و دغدغه فضای مجازی همراه باشد.

 

ارائه "باعث" به اجراگران خود این فرصت را می‌دهد برای تجربه زیسته کاراکتر نمایشی خود به صورت پیوسته در یک روز آن را بارها ملاقات کنند. ملاقاتی که در اجراهای مرسوم طبیعتاً اتفاق نمی‌افتد. چرا که در آن شیوه اجرایی، بازیگران یک نوبت در روز به روی صحنه می‌رود.

 

 

اجراگران این دوره همچون گذشته با ارسال پروپوزال پیشنهادی انتخاب شده‌اند و مراحل مقدماتی تمرینی خود را پیش گرفته‌اند.

 

 

 بهنام شریفی سرپرست تئاتر بنابرزیست با توجه به گسترش اندیشه بنابرزیست در بخش پژوهشی سعی دارد ارائه باعث را به صورت مستمر در هر سال با مخاطب به اشتراک بگذارد.

 

 

بهنام شریفی سرپرست تئاتر "بنابرزیست" در بخش آموزشی کارگاه تئاتر و در بخش تمرینی فرایند تمرین تئاتر رابر عهده دارد که همچون نمایش باعث با رویکردی بازیگر محور و پژوهشی هر ساله درحال برگزاری است.

ارسال دیدگاه شما