• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • اِلأِثنين ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Monday 16 Sep 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228736 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۳/۵/۳۰ - 14:16
اتابک فردی باسابقه و کاربلد برای سکانداری صمت است
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی

اتابک فردی باسابقه و کاربلد برای سکانداری صمت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، «سید محمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دولت چهاردهم را فردی با سابقه و با تجربه برای حضور در وزارت صنعت دانست و گفت: وی اشراف خوبی به موضوعات تولید، واردات و صادرات دارد.

به گزارش آفتاب صبح، به نقل از پایگاه خبری مس پرس، احمد انارکی محمدی درباره «سید محمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: وی یکی از مدیرانی است که سال‌ها در بخش خصوصی فعالیت داشته و کارنامه خوبی هم از خود به جای گذاشته است.

 

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت، اطلاعات و آشنایی خوبی از بدنه وزارتخانه دارند. وی اشراف خوبی به موضوعات تولید، واردات و صادرات دارد و از سوی دیگر، جنس مشکلات و چالش‌ها را می‌شناسد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با سوابقی که اتابک دارد می‌توانیم به تعامل خوب ایشان با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی امیدوار باشیم. وی کار بنگاه‌داری را خوب بلد است و این موضوع را یک مزیت برای وزیر آتی صمت می‌دانم.

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: وزارت صمت، وزارتخانه بزرگی است و خیلی از افراد با این مجموعه سروکار دارند. از این‌رو، این وزارتخانه، مدیر کارآمد نیاز دارد و امیدوارم آقای اتابک از مجلس رای اعتماد بیاورد و بتواند سبب تحول و البته کارهایی با خروجی بیشتر در این وزارتخانه باشد.

 

وی بیان کرد: جلسه آقای اتابک با کمیسیون اقتصادی، جلسه خوبی بود و با شنیدن برنامه‌های ایشان و پرسش و پاسخ‌هایی که ردوبدل شد، با رای قاطع و قابل‌ملاحظه‌ای نظر اکثریت اعضا کمیسیون را جلب کردند.

 

انارکی محمدی خاطرنشان کرد: زمان برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی بسیار کم بود، ولی در عین حال، اتابک به خوبی از زمان استفاده کرد و به نظرم اقناع عمومی خوبی را ایجاد کرد.

 

ارسال دیدگاه شما