• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۳ آبان
  • اِلأَربِعا ١١ جمادي الاولي ١٤٤٦
  • Wednesday 13 Nov 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 248801 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۳/۸/۱۷ - 00:26
نشست هم اندیشی روابط عمومی گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه برگزار شد

نشست هم اندیشی روابط عمومی گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه برگزار شد

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های تابعه با هدف هم‌افزایی و تقویت همکاری مشترک و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر روز چهارشنبه، ۱۶ آبان ماه در تالار خاتم‌الانبیا گروه برگزار شد.

به گزارش آفتاب صبح، علی نبوی، مدیرعامل گروه توسعه ملی در این نشست ارتقا جایگاه روابط عمومی در شرکت‌های تابعه را با تلاش و پیگیری کارکنان این بخش مرتبط دانست و اظهار کرد: در این راستا مساعدت و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

نبوی با اشاره به اینکه روابط عمومی به نوعی سخنگوی سازمان و مسئول برقراری ارتباط موثر با محیط بیرونی و داخلی است، بیان کرد: شناخت نقاط قوت و ضعف درون سازمانی و برون سازمانی و ارائه آن به مدیران ارشد می‌تواند در جهت رشد و ارتقا جایگاه خانواده بزرگ گروه توسعه ملی موثر باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و نقش آموزش در ارتقا سطح دانش و تخصص منابع انسانی، خواستار برگزاری مستمر، منظم و هدفمند دوره‌های تخصصی شد.

مدیرعامل وبانک در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست و حضور اعضای روابط عمومی گروه توسعه ملی خواستار تداوم و استمرار برگزاری اینگونه نشست ها شد.

حسن عمیدی، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وبانک با اشاره به نقاط قوت و ظرفیت‌های بسیار بالای موجود در بخش روابط عمومی شرکت‌های تابعه، جایگاه فعلی روابط عمومی را مطلوب و شایسته ندانست و ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های مدیرعامل گروه، تلاش و پیگیری کارکنان این حوزه و پیش‌بینی برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته نظیر تدوین آیین‌نامه‌های مربوط به روابط عمومی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تقویت این جایگاه مهم اقدام خواهیم کرد.

عمیدی به اهمیت و نقش آموزش در ارتقا مهارت و توانمندسازی کارکنان روابط عمومی به عنوان یک اقدام فوری و ضروری اشاره کرد و گفت: بر اساس نیاز سنجی آموزشی و متناسب با فعالیت شرکت‌های تابعه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای کلیه کارکنان فعال در روابط عمومی این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری تورهای رسانه‌ای به میزبانی شرکت‌های زیر مجموعه گروه اشاره کرد و هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها را تقویت ارتباط با اصحاب رسانه و فراهم کردن بستری در جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت میزبان ارزیابی کرد و خواستار تعامل، هم‌افزایی و همفکری کلیه همکاران روابط عمومی در راستای ارتقا این جایگاه مهم سازمانی شد.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور و رئیس فعلی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو به اهمیت نقش روابط عمومی به عنوان یک بازوی فکری موثر برای رسیدن به اهداف سازمان اشاره کرد و مباحثی را در خصوص شرح وظایف کلی روابط عمومی در یک سازمان مطرح کرد.

در جمع‌بندی این نشست حاضران در جلسه به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود اشاره کردند.

ارسال دیدگاه شما